+47 957 61 000

Ring

Koronavirus Stannah: Stannah Norge følger til enhver tid de anbefalinger som er gjeldende både lokalt og nasjonalt. Våre kunder og ansattes helse vil alltid komme i første rekke.

Kundeservice; Vi er her for deg.

Enten du har store eller små spørsmål, er vi bare en telefonsamtale unna.

Enten du allerede har kjøpt trappeheisen din, har en som nettopp er installert hjemme av våre teknikere, eller hvis du fortsatt må starte kjøpet, er vi her for å betjene deg.

Du kan nå oss på hverdager på telefonnummer +47 957 61 000 eller ved å sende en e-post til post@stannah.no

Ditt første anrop

Fra første gang du kontakter oss, ønsker vi å finne den perfekte trappeheisen for deg. Det er en tjeneste skreddersydd for deg. Det er derfor våre dyktige rådgivere tar seg tid til å stille deg de riktige spørsmålene, slik at vi forstår hva du leter etter og hvordan du best kan føle seg tryggere i ditt eget hjem. Våre telefonrådgivere lytter til deg og kan gi deg noen råd. Men de vil sannsynligvis overlate det til våre spesialistkonsulenter som kommer hjem til deg og utfører en trappemåling. Bare ved å møte deg og se hjemmet ditt kan vi gi deg de beste og mest nøyaktige rådene som passer dine spesifikke behov.

Etter at du har kjøpt trappeheisen

Vi er alltid der for deg, selv etter at du har kjøpt trappeheisen din. Vi vil gjerne høre fra deg. Så hvis du har flere spørsmål eller tvil, ring oss, så hjelper vi gjerne.

I det usannsynlige tilfellet at noe ikke går etter planen, ikke bekymre deg. Du får en utvidet 2 års garanti ved kjøp av en ny trappeheis. Vi har også et telefonnummer som du kan ringe for teknisk støtte 5 dager i uken fra 09:00 til 15:00 bare i tilfelle.

Hvis trappen kommer i veien for energinivået ditt, vennligst kontakt oss slik at vi kan få deg i bevegelse igjen så snart som mulig.